فشار خون کاهش می یابد بعد از دیالیز: علل چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

فشار خون کاهش می یابد بعد از دیالیز: علل چیست

فشار خون کاهش می یابد بعد از دیالیز: چه هستند فشار خون CausesLow شایع ترین عارضه دیالیز و همچنین یکی از علل اصلی مرگ و میر در میان افرادی که سپس در دیالیز هستند، به همین دلیل فشار خون پس از دیالیز کاهش یافته است.؟

دیالیز عملیاتی پزشکی که می تواند کمک به روشن مواد مضر از خون است. با این حال، دیالیز کار نمی کند و همچنین کلیه ما، به عنوان در طول این فرایند، نه تنها مواد مضر، بلکه برخی از تغذیه ها حذف شده است. از بین بردن بیش از حد وزن در یک زمان می تواند باعث کاهش سریع جریان خون در کلیه می شود، و در نتیجه به فشار خون پایین منجر شود.

چگونه برای جلوگیری از فشار خون پس از دیالیز کاهش یافته است؟

برای جلوگیری از این شرایط، داشتن یک کنترل مناسب وزن خشک بسیار مهم است. گذشته از حذف سریع از وزن بیش از حد، مصرف قرص های ضد فشار خون قبل از دیالیز نیز باید برای فشار خون پایین را مقصر دانست. همانطور که همه ما می دانیم، به یک کنترل شدید فشار خون بالا، داروهای مانند مهارکننده های ACE و ARBs همیشه اعمال این داروها مفید است ؛. این حال، برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه که در دیالیز هستند، آنها به طور منظم نیاز دوز داروها قبل از دیالیز، در غیر این صورت، فشار خون پایین باعث خواهد شد چقدر ضد فشار خون به طور کلی مورد نیاز بستگی به وضعیت بیماری خاص.

به طور کلی، فشار خون پایین ناشی از دیالیز خواهد سرگیجه همراه است، در پالس، پوست سرد و درد قفسه سینه افزایش یافته و به همین ترتیب. هنگامی که این ناراحتی ها رخ می دهد، بیماران دیالیزی باید در مورد فشار خون خود را تغییر می دهد، به طوری که اقدامات به موقع و جلوگیری از مشکلات بیشتر به موقع.

اگر شما سوال دیگری در مورد دیالیز یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: